- Introducere
Acest document, împreună cu Politica de confidențialitate și Politica de cookies, reprezintă:
- un contract legal, încheiat la distanță, între clienții/consumatorii/utilizatorii site-ului global-consulting.ro,
- condițiile utilizării site-ului global-consulting.ro împreună cu subdomeniile acestuia (denumit în continuare „site” sau „site-ul”),
- condițiile plasării de comenzi de produse și servicii prin intermediul site-ului,
- condițiile folosirii informațiilor prezentate în cadrul site-ului.
Serviciile prestate și/sau vânzarea de produse, la distanță, prin mijloace electronice prin intermediul site-ului global-consulting.ro, se efectuează doar la solicitarea individuală a consumatorului/clientului serviciului/produsului sau a unui reprezentant al acestuia.
Prin navigarea pe site-ul global-consulting.ro sau prin plasarea unei comenzi sau prin folosirea informațiilor din conținutul site-ului sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Vă rugăm să citiți cu atenție înainte de a începe navigarea pe site și/sau de a plasa o comandă.
Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții și/sau cu Politicile indicate mai sus, vă rugăm să nu utilizați site-ul global-consulting.ro și/sau să nu plasați comenzi.
- Definirea unor termeni
- Vânzător / Prestator – se referă la oricare dintre firmele PFA Sanislav Aurelia.
- Consumator – se referă la orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
- Client – se referă la orice persoană (SRL, SA, PFA, I.I., Asociații, ONG, Liber Profesioniști etc.) înregistrată la ANAF și/sau la Registrul Comerțului, indiferent de forma de organizare, care acționează în scopul îndeplinirii activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
- Clauză de declinare a responsabilității – reprezintă o declarație care limitează responsabilitățile legale ale unei entități.
- Site-ul – global-consulting.ro – se referă la platforma online găzduită la adresa web global-consulting.ro și subdomeniile acesteia.
- Comandă – reprezintă un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Consumator/Client, prin care Consumatorul/Clientul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa Bunuri și/sau Servicii.
- Bunuri și Servicii – reprezintă orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător Consumatorului/Clientului ca urmare a comenzii plasate pe site.
- Contract – reprezintă prezentele Termeni și Condiții împreună cu Politica de confidențialitate, Politica de Cookies și Încheierea și executarea contractelor la distanță, utilizate ca parte integrantă a documentului Termeni și Condiții.
- toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al PFA Sanislav Aurelia către Consumator, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
- informații legate de Produsele și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
- date referitoare la PFA Sanislav Aurelia sau alte date privilegiate ale acestuia.
- Despăgubire – reprezintă obligația contractuală a unei persoane sau organizații de a compensa pierderile suferite de către o altă persoană sau organizație în urma unor proceduri judiciare, cum ar fi procesele.
- Drept de autor – reprezintă dreptul legal care îi permite creatorului unei lucrări originale (cum ar fi o postare pe blog, o fotografie sau un videoclip) să decidă dacă și cum poate fi folosită acea lucrare de către alții.
- O.N.R.C. sau ONRC – se referă la Oficiul Național al Registrului Comerțului.
- A.N.C.P.I. sau ANCPI – se referă la Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară.
Cum să ne contactați
Acest Site este operat de PFA Sanislav Aurelia, cu sediul social în Bucuresti, sector 1, str.Nicolae Cucu Starostescu nr.10, AP.5, înregistrată la Registrul Comerțului având CIF 24750778.
Dacă aveți orice întrebare, reclamație sau comentariu cu privire la site-ul nostru sau comenzile dvs., vă rugăm să nu ezitați să ne contactați prin:
- e-mail: contact@global-consulting.ro, sau
- poștă la adresa: Bucuresti, sector 1, str.Nicolae Cucu Starostescu nr.10, AP.5
- Obiectul Contractului
Obiectul acestui contract este obligația PFA Sanislav Aurelia de a oferi consultanță telefonică pentru înființarea firmei și de a completa, pe baza documentelor și informațiilor transmise de consumator, toate formularele necesare la Registrul Comerțului pentru înființarea de SRL/PFA/I.I./IF. Dosarul necesar pentru înființare va fi depus online de PFA Sanislav Aurelia, prin platforma ONRC. Dosarul necesar înființării va fi depus la ONRC doar dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
- documentele sunt semnate de persoana vizată;
- documentele necesare sunt scanate de solicitant fără margini, umbre și să fie perfect lizibile. Documentele poze nu vor fi acceptate;
- identificarea vizuală a fost efectuată.
- Prestarea Completă a Serviciilor
Se consideră că serviciul este complet prestat de PFA Sanislav Aurelia în momentul transmiterii pe email către consumator a formularelor completate pentru înființarea firmei, pe baza documentelor și informațiilor furnizate online de consumator până la data transmiterii formularelor.
Informațiile vor fi furnizate de consumator exclusiv prin intermediul platformei PFA Sanislav Aurelia sau prin email. Nu se vor lua în considerare informațiile transmise telefonic.
- Politica de returnare/anulare
Condiție Generală
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuție a început, nu se pot denunța unilateral de consumator.
Momentul de început al execuției contractului este momentul rezervării de nume al firmei sau PFA/I.I.., la Registrul Comerțului, de către PFA Sanislav Aurelia. Contractele de furnizare servicii începute (efectuarea rezervării de nume) nu se pot denunța unilateral de consumator.
Nu constituie motiv de returnare/anulare:
- eliberarea cu întârziere sau neeliberare documentelor firmei/PFA/I.I. nou constituite de către Registrul Comerțului;
- în cazul în care dosarul este respins de funcționarii Registrului Comerțului pentru fapte imputabile consumatorului (cazier fiscal, penal, etc.);
- în cazul în care consumatorul nu are clare condițiile de autorizare și PFA Sanislav Aurelia comunică acest lucru;
- nedepunerea documentelor la ONRC pe motiv de refuz a clientului/consumatorului de parcurgere a procedurii de identificare.
Modalități returnare:
- Consumatorul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către PFA Sanislav Aurelia. Solicitările trimise după comunicarea pe email a documentelor întocmite de PFA Sanislav Aurelia pentru semnare de către consumator nu vor fi luate în considerare.
- Consumatorul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
- Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
- contact@global-consulting.ro, sau
- prin poștă la adresa: Bucuresti, sector 1, str.Nicolae Cucu Starostescu nr.10, AP.5
Cheltuielile privind obținerea semnaturii electronice calificate si comunicarii sunt suportate exclusiv de consumator/client.
- Dacă consumatorul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, PFA Sanislav Aurelia va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei de returnat în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurată de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de consumator.
- Dacă consumatorul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, PFA Sanislav Aurelia va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitării, într-un cont IBAN cu indicativ RO, comunicat de consumator/client.
- Cheltuielile de returnare, cheltuiala privind obținerea semnaturii electronice calificate (preturile afisate de furnizorul semnaturii, Transsped SA) și costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de consumator/client.
- Alte clauze
- Dacă nu este din vina exclusivă a PFA Sanislav Aurelia, în cazul refacerii sau modificării documentelor deja întocmite de PFA Sanislav Aurelia, la solicitarea consumatorului sau a funcționarilor O.N.R.C., consumatorul va plăti suplimentar 200 lei.
- PFA Sanislav Aurelia asigură, la solicitarea consumatorului, consultanță telefonică în programul de lucru al PFA Sanislav Aurelia, Luni-Vineri (zile lucrătoare), între orele 08.00 – 17.00, până la data soluționării de către O.N.R.C. a dosarului de înființare PFA/I.I./SRL și încă 10 zile calendaristice după soluționarea dosarului la ONRC. Consultanța se limitează la maxim 5 convorbiri telefonice, cu durata cumulată de maxim 60 de minute. Menționăm că consultanța nu presupune îndrumarea pentru completarea de formulare sau activități privind ținerea contabilității sau lucrărilor fiscale.
- Durata contractului se termină la 10 zile calendaristice de la data soluționării de către O.N.R.C. a dosarului de înființare PFA/I.I./SRL -ului dacă acesta nu este denunțat unilateral de către una dintre părți.
- PFA Sanislav Aurelia NU asigură consultanță pe email.
- Actul costitutiv întocmit pentru înființarea de SRL are clauze standard, fiind un formular tip stipulat în legea 265/2022. Pentru stipularea de clauze noi sau modificarea celor existente, clientul va plăti un tarif suplimentar stabilit în funcție de fiecare situație în parte (numărul de clauze și complexitatea acestora).
- Consumatorul va verifica corectitudinea datelor înscrise în documentele tehnoredactate de către PFA Sanislav Aurelia și nu are vreo pretenție ulterioară față de acesta în cazul în care în cuprinsul documentelor au fost înscrise date/informații eronate.
- PFA Sanislav Aurelia va executa serviciile care fac obiectul prezentului contract în timp util, fără a leza buna desfășurare a activității consumatorului. PFA Sanislav Aurelia nu poate garanta un termen maxim de întocmire și/sau depunere a dosarului la O.N.R.C.
- PFA Sanislav Aurelia nu este în niciun moment responsabil pentru eventualele modificări survenite la Registrul Comerțului, legate de taxe și documentația cerută.
- PFA Sanislav Aurelia nu este responsabil și nu va plăti în niciun fel eventualele erori provocate de Registrul Comerțului.
- PFA Sanislav Aurelia poate în orice moment să refuze îndeplinirea obligațiilor contractuale, caz în care va returna în totalitate sumele încasate de la beneficiar.
- Consumatorul va pune la dispoziție prestatorului toată documentația necesară, cât și informațiile corecte și complete, pentru ca acesta să-și desfășoare activitatea de prestație pe toată perioada contractului la un nivel corespunzător și la termenele cerute;
- Consumatorul va plăti tariful și taxele O.N.R.C.;
- Consumatorul va plăti taxele pentru livrarea sau primirea documentelor prin curier și/sau Poștă;
- Consumatorul se face responsabil de legalitatea tuturor documentelor și informațiilor puse la dispoziția PFA Sanislav Aurelia;
- Consumatorul declară pe propria răspundere, cunoscând sancțiunile prevăzute de art. 326 Cod penal, că:
- toate documentele furnizate sunt conforme cu originalul;
- nu semnează în numele altei persoane și/sau nu reprezintă o altă persoană;
- pentru toate documentele puse la dispoziție PFA Sanislav Aurelia are acordul expres al tuturor deținătorilor acelor documente pentru prelucrarea datelor;
- a transmis Politica de confidențialitate persoanelor vizate a căror date personale se află în documentele transmise de consumator.
4.B. Înregistrarea de Mențiuni și obținere documente la ONRC
Prin lansarea comenzii, clientul își exprimă acordul prealabil expres pentru începerea executării contractului și confirmă că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului.
Serviciile oferite sunt exclusiv pentru înregistrarea modificărilor de firmă la Registrul Comerțului:
Asigurăm telefonic, la solicitarea clientului, consultanță telefonică inițială privind pașii de urmat și documentele necesare, întocmim documentele, depunem dosarul online (direct sau prin colaboratorii noștri) la biroul teritorial O.N.R.C. și asigurăm telefonic consultanță privind obligațiile ulterioare. Actele emise de O.N.R.C. vor fi primite de client pe adresa de email înscrisă în comandă. Actele firmei noi vor fi semnate electronic de Registrul Comerțului.
PFA Sanislav Aurelia, în calitatea sa de persoană juridică, contractează cu clientul, în cadrul prezentului contract, o obligație de mijloace (adică obligația de a-și folosi toate capacitățile sale pentru întocmirea documentelor necesare modificărilor de firme la ONRC) și nu o obligație de rezultat (adică obligația primirii onorariului în funcție de soluționarea favorabilă de către reprezentanții Registrului Comerțului, a dosarului depus).
- Obiectul Contractului
Reprezintă obligația PFA Sanislav Aurelia de a oferi consultanță telefonică pentru modificările de firme la ONRC și de a completa, pe baza documentelor și informațiilor transmise de client, toate formularele necesare la Registrul Comerțului pentru modificările de SRL/PFA/I.I. Dosarul necesar modificării va fi depus la ONRC doar dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
- Documentele sunt semnate de persoana vizată;
- Documentele necesare sunt scanate de solicitant fără margini, umbre și perfect lizibile. Documentele poze nu sunt acceptate.
- Identificarea vizuală a fost efectuată.
- Prestarea Completă a Serviciilor
Se consideră că serviciul este complet prestat de PFA Sanislav Aurelia în momentul transmiterii pe email către client a formularelor completate pentru modificarea firmei, pe baza documentelor și informațiilor furnizate online de client până la data transmiterii formularelor.
Informațiile vor fi furnizate de client exclusiv prin intermediul platformei PFA Sanislav Aurelia sau prin email. Nu se vor lua în considerare informațiile transmise telefonic.
- Politica de returnare/anulare
Condiție Generală
Clientul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuție a început, nu se pot denunța unilateral de către consumator.
Momentul de început al execuției contractului este momentul completării documentelor necesare mențiunii și trimiterea acestora la semnat către client/consumator. Contractele de furnizare servicii începute, nu se pot denunța unilateral de către consumator.
Nu constituie motiv de returnare/anulare:
- Soluționarea cu întârziere a dosarului de către funcționarii ONRC.
- Erori de formă (greșeli de ortografie sau de date) care se pot modifica.
- Nedepunerea documentelor la ONRC pe motiv de refuz a clientului/consumatorului de a parcurge procedura de identificare.
- Nedepunerea documentelor la ONRC pe motivul lipsei documentelor necesare.
Modalități returnare:
- Clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către PFA Sanislav Aurelia. Solicitările trimise după completarea documentelor si trimiterea la semnare, nu se vor lua în considerare. Clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
- Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
- contact@global-consulting.ro, sau
- prin poștă la adresa: Bucuresti, sector 1, str.Nicolae Cucu Starostescu nr.10, AP.5
Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.
- Dacă clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, PFA Sanislav Aurelia va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurată de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de client.
- Dacă clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, PFA Sanislav Aurelia va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitării, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
- Cheltuielile de returnare și costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de client.
- Alte clauze
- Dacă nu este din vina exclusivă a PFA Sanislav Aurelia, în cazul refacerii sau modificării documentelor deja întocmite de PFA Sanislav Aurelia, la solicitarea clientului sau a funcționarilor O.N.R.C., acesta va plăti suplimentar 200 lei.
- PFA Sanislav Aurelia asigură, la solicitarea clientului, consultanță telefonică în programul de lucru al PFA Sanislav Aurelia, până la data soluționării de către O.N.R.C. a dosarului de înregistrare mențiune și încă 10 zile calendaristice după soluționarea dosarului la ONRC. Consultanța se limitează la maxim 5 convorbiri telefonice, cu o durată cumulată de maxim 60 de minute. Consultanța nu presupune îndrumarea pentru completarea de formulare sau activități privind ținerea contabilității sau lucrărilor fiscale.
- PFA Sanislav Aurelia NU asigură consultanță pe email.
- PFA Sanislav Aurelia depune dosarul la O.N.R.C. direct sau prin colaboratorii aleși de aceasta. Clientul este de acord cu modalitatea privind depunerea dosarului la O.N.R.C. fără a contesta persoana sau firma care depune dosarul la Registrul Comerțului.
- PFA Sanislav Aurelia va executa serviciile care fac obiectul prezentului contract în timp util, fără a leza buna desfășurare a activității clientului. PFA Sanislav Aurelia nu poate garanta un termen maxim de întocmire și/sau depunere a dosarului la O.N.R.C.
- PFA Sanislav Aurelia nu este în niciun moment responsabil pentru eventualele modificări survenite la Registrul Comerțului, legate de taxe și documentația cerută.
- PFA Sanislav Aurelia nu este responsabil și nu va plăti în niciun fel eventualele erori provocate de Registrul Comerțului.
- PFA Sanislav Aurelia va tehnoredacta documentele necesare înregistrării mențiunii pe baza datelor puse la dispoziție de client și a informațiilor aflate pe site-uri oficiale ale instituțiilor, ANAF, ONRC.
- PFA Sanislav Aurelia poate, în orice moment, să refuze îndeplinirea obligațiilor contractuale, caz în care va returna în totalitate sumele încasate de la beneficiar.
- Clientul va pune la dispoziție prestatorului toată documentația necesară, precum și informațiile corecte și complete, pentru ca acesta să-și desfășoare activitatea de prestare pe toată perioada contractului la un nivel corespunzător și la termenele cerute;
- Clientul va plăti tariful și taxele O.N.R.C.;
- Clientul va plăti taxele pentru livrarea sau primirea documentelor prin curier și/sau Poștă;
- Clientul se face responsabil de legalitatea tuturor documentelor și informațiilor puse la dispoziția PFA Sanislav Aurelia;
- Clientul declară pe propria răspundere, cunoscând sancțiunile prevăzute de art. 326 Cod penal, că:
- toate documentele furnizate sunt conforme cu originalul;
- nu semnează în numele altei persoane și/sau nu reprezintă o altă persoană;
- pentru toate documentele puse la dispoziție PFA Sanislav Aurelia, are acordul expres al tuturor deținătorilor acelor documente pentru prelucrarea datelor;
- a transmis Politica de confidențialitate, anexă la prezentul contract, persoanelor vizate a căror date personale se află în documentele transmise de client;
4.C. Completarea și depunerea de documente la ONRC
Prin lansarea comenzii, clientul își exprimă acordul prealabil expres pentru începerea executării contractului și confirmă că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului.
Serviciile oferite sunt exclusiv pentru completarea și depunerea la ONRC a următoarelor documente:
- Certificat Constatator pe CNP
- Certificat Constatator cu istoric
- Declarație de Beneficiar Real
denumite în continuare documente oficiale
- Prestarea Completă a Serviciilor
Se consideră că serviciul este complet prestat de PFA Sanislav Aurelia în momentul transmiterii pe email către client a formularelor completate pentru obținerea documentelor oficiale, pe baza documentelor și informațiilor furnizate online de client până la data transmiterii formularelor.
Informațiile vor fi furnizate de client exclusiv prin intermediul platformei PFA Sanislav Aurelia sau prin email. Nu se vor lua în considerare informațiile transmise telefonic.
- Politica de returnare/anulare
Condiție Generală
Clientul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuție a început, nu se pot denunța unilateral de către consumator.
Momentul de început al execuției contractului este momentul completării documentelor necesare obținerii documentelor oficiale și trimiterea acestora la semnat către client/consumator. Contractele de furnizare servicii începute, nu se pot denunța unilateral de către consumator.
Nu constituie motiv de returnare/anulare:
- Soluționarea cu întârziere a dosarului de către funcționarii ONRC.
- Erori de formă (greșeli de ortografie sau de date) care se pot modifica.
- Nedepunerea documentelor la ONRC pe motiv de refuz a clientului/consumatorului de a parcurge procedura de identificare.
- Nedepunerea documentelor la ONRC pe motivul lipsei documentelor necesare.
Modalități returnare:
- Clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către PFA Sanislav Aurelia. Solicitările trimise după completarea documentelor si trimiterea la semnare, nu se vor lua în considerare. Clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
- Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
- contact@global-consulting.ro, sau
- prin poștă la adresa: Bucuresti, sector 1, str.Nicolae Cucu Starostescu nr.10, AP.5
Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.
- Dacă clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, PFA Sanislav Aurelia va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurată de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de client.
- Dacă clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, PFA Sanislav Aurelia va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitării, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
- Cheltuielile de returnare și costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de client.
- Alte clauze
- Dacă nu este din vina exclusivă a PFA Sanislav Aurelia, în cazul refacerii sau modificării documentelor deja întocmite de PFA Sanislav Aurelia, la solicitarea clientului sau a funcționarilor O.N.R.C., acesta va plăti suplimentar 100 lei.
- PFA Sanislav Aurelia NU asigură consultanță pe email.
- PFA Sanislav Aurelia depune dosarul la O.N.R.C. direct sau prin colaboratorii aleși de aceasta. Clientul este de acord cu modalitatea privind depunerea dosarului la O.N.R.C. fără a contesta persoana sau firma care depune dosarul la Registrul Comerțului.
- PFA Sanislav Aurelia va executa serviciile care fac obiectul prezentului contract în timp util, fără a leza buna desfășurare a activității clientului. PFA Sanislav Aurelia nu poate garanta un termen maxim de întocmire și/sau depunere a dosarului la O.N.R.C.
- PFA Sanislav Aurelia nu este în niciun moment responsabil pentru eventualele modificări survenite la Registrul Comerțului, legate de taxe și documentația cerută.
- PFA Sanislav Aurelia nu este responsabil și nu va plăti în niciun fel eventualele erori provocate de Registrul Comerțului.
- PFA Sanislav Aurelia va tehnoredacta documentele necesare înregistrării mențiunii pe baza datelor puse la dispoziție de client și a informațiilor aflate pe site-uri oficiale ale instituțiilor, ANAF, ONRC.
- PFA Sanislav Aurelia poate, în orice moment, să refuze îndeplinirea obligațiilor contractuale, caz în care va returna în totalitate sumele încasate de la beneficiar.
- Clientul va pune la dispoziție prestatorului toată documentația necesară, precum și informațiile corecte și complete, pentru ca acesta să-și desfășoare activitatea de prestare pe toată perioada contractului la un nivel corespunzător și la termenele cerute;
- Clientul va plăti tariful și taxele O.N.R.C.;
- Clientul va plăti taxele pentru livrarea sau primirea documentelor prin curier și/sau Poștă;
- Clientul se face responsabil de legalitatea tuturor documentelor și informațiilor puse la dispoziția PFA Sanislav Aurelia;
- Clientul declară pe propria răspundere, cunoscând sancțiunile prevăzute de art. 326 Cod penal, că:
- toate documentele furnizate sunt conforme cu originalul;
- nu semnează în numele altei persoane și/sau nu reprezintă o altă persoană;
- pentru toate documentele puse la dispoziție PFA Sanislav Aurelia, are acordul expres al tuturor deținătorilor acelor documente pentru prelucrarea datelor;
- a transmis Politica de confidențialitate, anexă la prezentul contract, persoanelor vizate a căror date personale se află în documentele transmise de client;
4.D. Obținere Certificatelor Constatatoare / Informări Beneficiari Reali ONRC
Prin lansarea comenzii, consumatorul/clientul își exprimă acordul prealabil expres pentru începerea executării contractului și confirmă că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului.
Prin transmiterea comenzii, clientul/consumatorul împuternicește un reprezentant al PFA Sanislav Aurelia să solicite la Registrul Comerțului un Certificat Constatator / Informare Beneficiar Real și este de acord ca acest reprezentant să figureze ca solicitant pe Certificatul Constatator / Informarea Beneficiar Real și împuternicește în mod expres pe PFA Sanislav Aurelia să plătească în numele său taxa de la Registrul Comerțului.
Prin lansarea unei comenzi pe site-ul global-consulting.ro, clientul/consumatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail și telefon) prin care global-consulting.ro își derulează operațiunile și confirmă că datele introduse sunt corecte și s-a informat despre documentul necesar nevoilor sale. PFA Sanislav Aurelia nu poate fi făcut responsabil în cazul în care entitățile/autoritățile la care prezintă documentul comandat nu îl acceptă.
- Obiectul Contractului
Reprezintă obligația PFA Sanislav Aurelia de a întocmi documentele și de a depune online actele necesare pentru obținerea de la Registrul Comerțului (O.R.C.) a unui Certificat Constatator / Informare Beneficiar Real.
- Prestarea Completă a Serviciilor
Se consideră că serviciul este complet prestat de PFA Sanislav Aurelia la momentul transmiterii documentului solicitat la adresa de email trecută in comanda. PFA Sanislav Aurelia nu poate garanta un timp de soluționare a cererii la O.N.R.C.
Livrare Certificat Constatator / Informare Beneficiar Real.
Certificatele constatatoare și informațiile privind beneficiarii reali sunt obținute de PFA Sanislav Aurelia de la Registrul Comerțului, prin intermediul serverului administrat de ONRC. PFA Sanislav Aurelia nu este în niciun fel responsabil pentru conținutul documentului eliberat de ONRC.
În 10 min – 90 min (în condiții de funcționare optimă a serverului ONRC) după confirmarea plății, veți primi pe email documentul solicitat. În cazul în care serverul ONRC nu funcționează corect în momentul lansării comenzii, solicitarea rămâne ”În procesare” pe serverul Registrului Comerțului până la soluționare.
Comenzile clienților vor fi procesate după confirmarea plății de către cumpărător (în cazul plăților prin virament) sau de către procesatorii de plăți (pentru plățile cu cardul), în zilele lucrătoare, între orele 08:00 și 17:00.
Comenzile sunt livrate în format electronic, pe adresa de email trecută de client/consumator în comanda facută.
Ne rezervăm dreptul de a utiliza o adresă de email proprie pe cererea de obținere a Certificatului Constatator / Informare ONRC, pentru a putea fi în legătură directă cu Registrul Comerțului în procesul de intermediere a documentelor solicitate.
- Politica de returnare/anulare
Condiție Generală
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuţie a început, nu se pot denunta unilateral de consumator.
Momentul de început al execuției contractului este momentul platii taxei la ONRC si înregistrării cererii necesare obținerii certificatului constatator / informarii beneficiar real pe platforma ONRC. Contractele de furnizare servicii începute (înregistrarea cererii pe platforma ONRC si plata taxei ONRC), nu se pot denunța unilateral de consumator.
Nu constituie motiv de returnare/anulare introducerea de către consumator/client a unor date incorecte în formularul de comandă, care vor duce la eliberarea unui alt document decât cel necesar.
Modalități returnare:
Dacă clientul dorește să renunțe la comandă înainte de expedierea documentului solicitat, se vor urma următorii pași:
- dacă documentul solicitat nu a fost încă procesat de PFA Sanislav Aurelia pe serverul ONRC, întreaga sumă va fi rambursată.
- dacă documentul solicitat este în stadiul de „În Procesare” pe serverul ONRC, se va restitui suma încasată, cu excepția taxei achitate de PFA Sanislav Aurelia către Registrul Comerțului pentru obținerea documentului.
După ce documentul solicitat a fost trimis pe adresa de email indicată în comandă, restituirea sumei nu mai este posibilă.
Consumatorul/clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către PFA Sanislav Aurelia. Solicitările trimise după comunicarea documentului solicitat la adresa de email trecută in comandă, nu se vor lua în considerare. Consumatorul/clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
- Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
- contact@global-consulting.ro, sau
- prin poștă la adresa: Bucuresti, sector 1, str.Nicolae Cucu Starostescu nr.10, AP.5
Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.
- Dacă consumatorul/clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, PFA Sanislav Aurelia va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurata de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de consumator.
- Dacă consumatorul/clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, PFA Sanislav Aurelia va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitarii, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
- Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de consumator/client.
4.E. Obținerea Extras Carte Funciară / Extras Plan de Cadastru
Prin transmiterea comenzii, clientul/consumatorul împuternicește PFA Sanislav Aurelia să solicite de la Agenția de Cadastru și Publicitate Imobiliară: Extras Carte Funciară / Extras Plan Cadastral și împuternicește în mod expres pe PFA Sanislav Aurelia să plătească în numele său taxa către Agenția de Cadastru și Publicitate Imobiliară.
- Obiectul Contractului
Reprezintă obligația PFA Sanislav Aurelia de a întocmi documentele și de a le depune online, necesare obținerii de la Agenția de Cadastru și Publicitate Imobiliară (A.N.C.P.I.), a unui Extras Carte Funciară / Extras Plan Cadastral.
- Prestarea Completă a Serviciilor
Se consideră că serviciul este complet prestat de PFA Sanislav Aurelia la momentul transmiterii comenzii în numele consumatorului/clientului pe platforma A.N.C.P.I., prin care se solicită în numele consumatorului Extras Carte Funciară / Extras Plan Cadastral. PFA Sanislav Aurelia nu poate garanta un timp de soluționare a cererii la A.N.C.P.I.
Livrare extras carte funciara / plan cadastral
- Extrasele de carte funciară / plan cadastral se livrează în câteva minute de la confirmarea plății dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
- Imobilul este gestionat de sistemul informatic integrat de cadastru și carte funciară. Dacă imobilul nu este gestionat de sistemul informatic, funcționarii A.N.C.P.I. vor face manual conversia în format electronic, operațiune care durează minim 2 zile lucrătoare.
- Datele introduse în formular sunt corecte.
- Serverul A.N.C.P.I. funcționează optim.
- Comenzile au plata confirmată în zilele lucrătoare între orele 08.00 – 17.00. Comenzile plătite în afara programului se procesează în următoarea zi lucrătoare.
- Comenzile consumatorilor vor intra în lucru după confirmarea plății de către cumpărător (în cazul plăților prin VIRAMENT) sau de către procesatorii de plăți (în cazul plăților cu CARDUL). Extrasul Carte Funciară / Extrasul Plan Cadastral va fi transmis clientului pe adresa de email înscrisă în formularul de comandă.
- Extrasul Carte Funciară / Extrasul Plan Cadastral este eliberat cu semnătură electronică de Agenția de Cadastru și Publicitate Imobiliară, PFA Sanislav Aurelia nefiind în niciun fel responsabil pentru conținutul documentului eliberat.
Ne rezervăm dreptul de a utiliza o adresă de email proprie pe cererea de obținere a Extrasului Carte Funciară / Extrasului Plan Cadastral, pentru a putea fi în legătură directă cu Agenția de Cadastru și Publicitate Imobiliară în procesul de intermediere a documentelor solicitate.
- Politica de returnare/anulare
Condiție Generală
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuţie a început, nu se pot denunta unilateral de consumator.
Momentul de început al execuției contractului este momentul înregistrării cererii necesare obținerii extrasului de carte funciara sau de plan cadastral pe platforma ANCPI. Contractele de furnizare servicii începute (înregistrarea cererii pe platforma ONRC), nu se pot denunța unilateral de consumator/client.
Nu constituie motiv de returnare/anulare:
- eliberarea cu întârziere a extrasului de către ANCPI.
- situația în care Imobilul introdus NU a fost identificat automat in baza de date ANCPI, acest lucru ducând la o întârziere pentru livrarea documentului solicitat.
- introducerea de către consumator/client a unor date incorecte în formularul de comandă, care vor duce la eliberarea unui alt document decât cel necesar.
Modalități returnare:
- Consumatorul/clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către PFA Sanislav Aurelia. Solicitările trimise după înregistrarea cererii pe platforma ANCPI, nu se vor lua în considerare. Consumatorul/clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
- Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
- contact@global-consulting.ro, sau
- prin poștă la adresa: Bucuresti, sector 1, str.Nicolae Cucu Starostescu nr.10, AP.5
Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.
- Dacă consumatorul/clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, PFA Sanislav Aurelia va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurata de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de consumator.
- Dacă consumatorul/clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, PFA Sanislav Aurelia va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitarii, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
- Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de consumator/client.
4.F. Obținere cod EORI
Prin lansarea comenzii, consumatorul/clientul își exprimă acordul prealabil expres pentru începerea executării contractului și confirmă că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului.
Acest serviciu presupune verificarea documentelor primite de la client/consumator și depunerea online a documentelor necesare atribuirii numărului EORI la Direcția Regionala Vamală de care aparține clientul/consumatorul. Atribuirea numărului EORI întră în atribuția direcției vamale competente.
Clientul/consumatorul se obligă ca documentele transmise în format electronic să fie în conformitate cu originalul iar informațiile furnizate să fie reale și corecte. În cazul în care documentele și informațiile puse la dispoziția PFA Sanislav Aurelia nu sunt corecte și reale, clientul/consumatorul își asumă toată răspunderea civilă și penală ce decurge din acest lucru. PFA Sanislav Aurelia nu poate fi tras la răspundere pentru informații introduse eronat, din care pot decurge întârzieri de livrare.
- Obiectul Contractului
Reprezintă obligația PFA Sanislav Aurelia de a completa, pe baza documentelor și informațiilor transmise de consumator/client, cererea privind obținerea codului EORI sau a unui duplicat EORI.
PFA Sanislav Aurelia, în calitatea sa de persoană juridică, contractează cu consumatorul/clientul, în cadrul prezentului contract, o obligație de mijloace (adică obligația de a-și folosi toate capacitățile sale pentru întocmirea documentelor necesare obținerii codului EORI) și nu o obligație de rezultat (adică obligația primirii onorariului în funcție de obținerea sau nu a codului EORI de către consumator/client).
- Prestarea Completă a Contractului
Se considera ca serviciul este complet prestat de PFA Sanislav Aurelia la momentul înregistrării cereri în sistemul informatic ANAF sau completarea si transmiterea cererii pentru duplicat EORI.
PFA Sanislav Aurelia nu poate garanta un timp de solutionare a cererii la Directia Vamala sau autoritatile Regatului Unit, dupa caz. PFA Sanislav Aurelia nu poate garanta solutionarea favorabila a cererii depuse la Directia Vamala/autoritatile Regatului Unit pentru obtinerea codului EORI.
Livrare Cod EORI RO
- După confirmarea plății PFA Sanislav Aurelia verifica daca consumatorul/clientul are EORI valid.
- Dacă consumatorul/clientul are cod EORI valid :
- PFA Sanislav Aurelia va întocmi cererea pentru eliberarea unui duplicat EORI.
- PFA Sanislav Aurelia va transmite consumatorului/clientului pe email cererea și instrucțiuni privind trimiterea cererii la direcția vamală.
- Direcția vamală competentă va trimite duplicatul EORI direct pe emailul consumatorului/clientului.
- Dacă consumatorul/clientul NU are cod EORI:
- PFA Sanislav Aurelia va creea cont în sistemul informatic ANAF și va înregistra cererea pentru obținerea codului EORI.
- Dacă contul consumatorului/clientul este blocat, PFA Sanislav Aurelia va trimite consumatorului/clientului instrucțiuni privind deblocarea acestuia.
- PFA Sanislav Aurelia depune dosarul la direcția vamală competentă. Dosarul necesar obținerii EORI, va fi depus online de PFA Sanislav Aurelia la Directia Vamală competentă în condițiile în care documentele necesare sunt scanate de solicitant fără alte elemente in cadru, margini, umbre și perfect lizibile.
- Direcția Regională a Vămilor eliberează si vă trimite pe email codul EORI în aproximativ 24 – 48 de ore lucrătoare (din păcate au fost situatii in care acest termen a fost depasit) de la depunere dosarului la Direcția Vamală. NU există o procedură / taxă legală de Urgență. Termenul de eliberare EORI nu intra in competenta PFA Sanislav Aurelia.
- Daca consumatorul/clientul nu indeplineste conditiile de obtinere EORI, dosarul va fi respins de Directia Vamala, PFA Sanislav Aurelia nu poate fi facut răspunzător pentru acest lucru.
Livrare Cod EORI GB
- După confirmarea plății vom depune cererea online la autoritatile Marii Britanii
- Autoritatile Marii Britanii eliberează codul EORI în aproximativ 24 – 48 de ore lucrătoare (din păcate au fost situatii in care acest termen a fost depasit) de la depunerea cererii.
- Consumatorul va primi EORI GB pe email in maxim 12 ore lucratoare de la momentul eliberarii.
Consumatorul/clientul declară pe propria răspundere ca s-a informat cu privire la codul EORI comandat, iar solicitarea facută este conformă cu nevoile sale, PFA Sanislav Aurelia nu poate fi facut răspunzător în cazul în care autoritățile/entitățile la care prezentați Codul EORI, nu îl acceptă.
In afara documentelor depuse de consumator/client, Direcția Vamală poate solicita documente sau informații suplimentare, PFA Sanislav Aurelia nefiind culpabil pentru solicitarea acelor documente sau informații suplimentare.
Comenzile consumatorilor/clienților vor intra în lucru dupa primirea tuturor documentelor solicitate prin formularul de comanda si confirmarea platii de catre consumator/client (in cazul platilor prin VIRAMENT) sau de catre procesatorii de plati (in cazul platilor cu CARDUL).
Ne rezervăm dreptul de a utiliza o adresă de email proprie pe pentru a putea fi în legatură directă cu Directia Vamala / Autoritățile Regatului Unit în procesul de intermediere a documentelor solicitate.
Acte Corect Scanate
- Actele vor fi scanate si transmise in pdf
- Daca un act are mai multe pagini, acestea se vor afla in ordine intr-un singur fisier
- Actele vor fi trimise scanate fara alte elemente (degete, masa, etc), fara margini, fara umbre si perfect lizibile
Politica de returnare/anulare
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuţie a început, nu se pot denunta unilateral de consumator.
Momentul de început al execuției contractului este momentul înregistrării cererii necesare obținerii codului EORI, în sistemul informatic ANAF sau completarea si transmiterea cererii pentru duplicat EORI. Contractele de furnizare servicii începute, nu se pot denunța unilateral de consumator/client.
Nu constituie motiv de returnare/anulare:
- eliberarea cu întârziere sau neeliberare codului EORI de către direcția vamală/autoritățile Regatului Unit.
- eliberarea EORI comandat care nu corespunde nevoilor consumatorului/clientului.
- cand consumatorul are EORI valid si comanda un altul. In acest caz PFA Sanislav Aurelia intocmeste cererea de obtinere duplicat.
- nedepunerea dosarului daca documentele trimise de consumator/client nu sunt corect scanate scanate. Documentele nu se pozeaza cu telefonul.
Modalități returnare:
- Consumatorul/clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către PFA Sanislav Aurelia. Solicitările trimise după înregistrarea cererii EORI în sistemul informatic ANAF, nu se vor lua în considerare. Consumatorul/clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
- Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
- contact@global-consulting.ro, sau
- prin poștă la adresa: Bucuresti, sector 1, str.Nicolae Cucu Starostescu nr.10, AP.5
Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.
- Dacă consumatorul/clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, PFA Sanislav Aurelia va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurata de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de consumator.
- Dacă consumatorul/clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, PFA Sanislav Aurelia va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitarii, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
- Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de consumator/client.
4.G. Vânzarea Case de Marcat Fiscale și Echipamente Nefiscale
Casele de marcat se vând doar în baza unui contract de service încheiat cu unitatea de service PFA Sanislav Aurelia.
Numărul unic de identificare (NUI) al caselor de marcat se poate obține doar de către persoana împuternicită cu semnătura electronică în SPV. Pentru obținerea seriei fiscale, vă rugăm să ne comunicați:
- Copie Certificat de Înregistrare;
- Copie Carte Identitate administrator;
- Copie Certificat Constatator pentru locul unde instalați casa, sau pentru activitate ambulant (după caz);
După confirmarea plății și primirea documentelor de mai sus, vom întocmi și expedia factura pentru casa de marcat, contractul de service, și vom livra pe email documentele pentru a fi semnate de către reprezentantul legal. Aceste documente vor fi semnate de dumneavoastră și comunicate prin email, urmând ca noi să întocmim documentația pentru obținerea NUI-ului de către persoana împuternicită.
Pentru introducerea articolelor în casa de marcat vă rog sa ne furnizați un tabel în excel cu următoarele coloane: Nr. Ordine, Denumire produs /serviciu, U.M. și opțional Prețul.
Comanda
PFA Sanislav Aurelia pune la dispoziția Utilizatorului, prin intermediul site-ului, mai multe modalități prin care acesta poate plasa o comandă. Modalitățile de a plasa o comandă sunt:
- Prin telefon;
- Prin e-mail;
- Prin adăugarea produselor în formularul de comandă;
- Prin completarea formularului de pe pagina de Contact.
Comanda va fi considerată finalizată în momentul confirmării plății acesteia.
Plata
PFA Sanislav Aurelia acceptă plata cu cardul prin intermediul procesatorului de plăți Stripe Payments, numerar sau prin POS la sediul firmei, prin transfer bancar sau în numerar la agentul PFA Sanislav Aurelia.
În cazul plăților realizate cu cardul sau prin alte mijloace electronice, Utilizatorul va fi singurul responsabil de costurile suplimentare care includ, dar nu se limitează la comisioanele de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului utilizat sau de către procesatorul de plăți.
Livrarea produselor
Livrarea produselor se realizează la sediul firmei sau prin intermediul unui serviciu de curierat, iar costurile de transport sunt suportate de către client.
Returnarea caselor de marcat
Returul caselor de marcat se poate face până în momentul fiscalizării (activării memoriei fiscale) sau în limita a 30 de zile de la momentul achitării acestora de către Client, dacă sunt îndeplinite următoarele condiții:
- produsele nu au fost folosite, se află în perfectă stare de funcționare, nu prezintă deteriorări sau zgârieturi și se află în ambalajul original nedeteriorat.
- produsele au fost aduse la sediul PFA Sanislav Aurelia.
- aparatura fiscală nu a fost fiscalizată. Dacă pentru aparatul fiscal s-a obținut NUI-ul, anularea acestuia se va face de catre client
- pentru aparatul fiscal nu există NUI valabil
Plata sumei de retur se face în termen de 15 zile în contul bancar comunicat de Client în acest sens.
4.H. Serviciile de contabilitate, Resurse Umane și Consultanță
Serviciile de contabilitate și resurse umane sunt oferite exclusiv în baza contractului scris încheiat între firma PFA Sanislav Aureliaaccounting SRL și client. Orice informație primită de client în afara contractului reprezintă opinia specialiștilor PFA Sanislav Aurelia. Decizia de a valorifica informațiile primite este în responsabilitatea clientului, iar PFA Sanislav Aurelia nu își asumă răspunderea pentru aceste informații.
Prin lansarea comenzii, consumatorul/clientul își exprimă acordul prealabil expres pentru începerea executării contractului și confirmă că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului.
- Obiectul Contractului
Reprezintă obligația PFA Sanislav Aurelia de a-și exprima opinia pe baza informațiilor primite în legătură cu întrebările primite de la client.
Consultanța furnizată prin intermediul PFA Sanislav Aurelia.ro, telefonic sau prin email este oferită în baza informațiilor furnizate de către clienți și înțelegerii problemelor prezentate. Cu toate acestea, trebuie să subliniem că informațiile furnizate sunt de natură generală și nu constituie sfaturi personalizate sau recomandări legale, financiare sau de altă natură.
Orice decizii luate pe baza informațiilor furnizate în cadrul consultanței sunt de responsabilitatea exclusivă a clientului. În timp ce ne străduim să asigurăm exactitatea și actualitatea informațiilor furnizate, nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru orice pierderi sau daune survenite în urma utilizării sau dependenței de aceste informații.
- Prestarea Completă a Contractului
Serviciul este considerat complet prestat de către PFA Sanislav Aurelia în momentul în care convorbirea telefonică, prin care consultantul PFA Sanislav Aurelia a răspuns la întrebările clientului, s-a încheiat.
- Politica de returnare/anulare
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuţie a început, nu se pot denunta unilateral de consumator.
Execuția contractului începe în momentul în care consultantul PFA Sanislav Aurelia a oferit primul răspuns la întrebările clientului.
Nu constituie motiv de returnare/anulare dacă clientul nu este de acord cu informațiile primite de la consultantul PFA Sanislav Aurelia
Modalități returnare:
- Consumatorul/clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către PFA Sanislav Aurelia. Solicitările trimise după înregistrarea comenzii pe site global-consulting.ro, nu se vor lua în considerare. Consumatorul/clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
- Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
- contact@global-consulting.ro, sau
- prin poștă la adresa: Bucuresti, sector 1, str.Nicolae Cucu Starostescu nr.10, AP.5
Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.
- Dacă consumatorul/clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, PFA Sanislav Aurelia va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurata de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de consumator.
- Dacă consumatorul/clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, PFA Sanislav Aurelia va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitarii, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
- Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de consumator/client.
4.I. Completarea Declarației Unice
Prin lansarea comenzii, consumatorul/clientul își exprimă acordul prealabil expres pentru începerea executării contractului și confirmă că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului.
Acest serviciu presupune completarea declarației unice pe baza informațiilor și documentelor primite de la client/consumator. Verificarea documentelor și informațiilor primite de la client/consumator NU intră în sarcina PFA Sanislav Aurelia, acestea fiind exclusiv răspunderea clientului/consumatorului. Serviciul de completare a declarației unice nu cuprinde si servicii de consultanță contabilă /fiscală.
PFA Sanislav Aurelia va folosi la completarea declarației unice formularul publicat de ANAF, la momentul completarii.
Clientul/consumatorul se obligă ca documentele transmise în format electronic să fie în conformitate cu originalul iar informațiile furnizate să fie reale și corecte. În cazul în care documentele și informațiile puse la dispoziția PFA Sanislav Aurelia nu sunt corecte și reale, clientul/consumatorul își asumă toată răspunderea civilă și penală ce decurge din acest lucru. PFA Sanislav Aurelia nu poate fi tras la răspundere pentru informații introduse eronat, din care pot decurge generarea de taxe și impozite greșite.
- Obiectul Contractului
Reprezintă obligația PFA Sanislav Aurelia de a completa și transmite către client/consumator, declarația unică completată exclusiv pe baza informațiilor furnizate de client/consumator prin formularul de comandă completat pe site-ul global-consulting.ro.
PFA Sanislav Aurelia nu poate fi răspunzătoare pentru erorile sau omisiunile în completarea unei singure declarații rezultate din datele false, eronate sau incomplete furnizate de client/consumator, indiferent de natura consecințelor care decurg din acestea.
PFA Sanislav Aurelia nu este responsabil pentru depunerea declarației unice, această responsabilitate revine clientului/consumatorului.
Serviciul de completare declarație unică nu cuprinde următoarele:
- completarea registrelor contabile obligatorii
- calculul obligațiilor fiscale și verificarea informațiilor transmise de client/consumator
- Prestarea Completă a Contractului
Se considera ca serviciul este complet prestat de PFA Sanislav Aurelia la momentul completării și transmiterii, pe email, către client/consumator a declarației unice. PFA Sanislav Aurelia nu poate garanta un timp de completare a declarației unice
- Politica de returnare/anulare
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuţie a început, nu se pot denunta unilateral de consumator.
Momentul de început al execuției contractului este momentul completării și transmiterii, pe email, către client/consumator a declarației unice.
Nu constituie motiv de returnare/anulare:
- dacă clientul nu este de acord cu sumele de plată înscrise in declarația unică
- dacă clientul nu este de acord cu modul de completare a declarației
Politica de Confidențialitate PFA Sanislav Aurelia.ro
Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
1. Preambul
Vă mulțumim pentru interesul față serviciile, produsele și/sau informațiile prezentate pe site nostru global-consulting.ro. Protecția și confidențialiatea datelor dumneavoastă cu caracter personal este un element din activitatea noastră foarte important pentru noi. Când accesați site și/sau faceți o comandă pe site, ne comunicați o parte dintre datele dumneavoastră personale.
Vă recomandăm să citiți cu atenție prezenta Politică de Confidențialitate împreună cu: Termenii și Condițiile de utilizare site și Politica de Cookies. În cazul unei necorelări între Politica de Confidențialitate și oricare alte clauze din restul documentelor prezentate pe site vor prevala termenii Politicii de Confidențialitate.
Scopul acestei Politici de Confidențialitate este vă explice ce date prelucrăm (colectăm, stocăm, utilizăm, partajăm), de ce le prelucrăm, în ce modalitate le prelucrăm, drepturile dvs. în temeiul Regulamentului GDPR și modalitatea în care vă puteți exercita aceste drepturi.
În colectarea datelor dvs. personale, noi (Dianex) acționăm în calitate de Operator și, prin lege, suntem obligați să vă furnizăm aceste informații.
Prin vizitarea site-ului, achiziționarea serviciilor/produselor noastre sau prin interacțiunea cu noi prin orice mijloc și/sau prin intermediul oricărui canal de comunicare (e-mail, telefon, rețele de socializare etc), sunteți de acord cu această Politică de Confidențialitate. Dacă nu sunteți de acord cu cele descrise în prezenta Politică de Confidențialitate, vă rugăm să nu utilizați site global-consulting.ro.
Acestă Politică de prelucrare a datelor cu caracter personal nu acoperă aplcațiile și site-urile altor operatori la care poți ajunge prin accesarea link-urilor de pe site-ul nostru. Este foarte important să examinezi Politica de prelucrare a datelor personale de pe orice site și/sau aplicație înainte de a furniza date personale.
Definiții
- “site” însemană https://dianex.ro sau https://global-consulting.ro împreună cu toate subdomeniile acestora;
- “date cu caracter personal” înseamnă orice informaţii privind o persoană fizică identificată sau identificabilă (“persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume,
un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identităţii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale; - “prelucrare” înseamnă orice operaţiune sau set de operaţiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau
modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziţie în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricţionarea, ştergerea sau distrugerea; - “persoană vizată” reprezintă orice persoană fizică identificată sau identificabilă ale cărei date sunt prelucrate de către noi în calitate de operator, ca de exemplu clienți, potențiali clienți sau vizitatori ai site-ului global-consulting.ro.
- “operator” sau “Dianex” înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenţia sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabileşte scopurile şi mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; atunci când scopurile şi mijloacele prelucrării sunt stabilite prin dreptul Uniunii sau dreptul intern, operatorul sau criteriile specifice pentru desemnarea acestuia pot fi prevăzute în dreptul Uniunii sau în dreptul intern;
- “restricţionarea prelucrării” înseamnă marcarea datelor cu caracter personal stocate cu scopul de a limita prelucrarea viitoare a acestora;
- “creare de profiluri” înseamnă orice formă de prelucrare automată a datelor cu caracter personal care constă în utilizarea datelor cu caracter personal pentru a evalua anumite aspecte personale referitoare la o persoană fizică, în special pentru a analiza sau prevedea aspecte privind performanţa la locul de
muncă, situaţia economică, sănătatea, preferinţele personale, interesele, fiabilitatea, comportamentul, locul în care se află persoana fizică respectivă sau deplasările acesteia; - “pseudonimizare” înseamnă prelucrarea datelor cu caracter personal într-un asemenea mod încât acestea să nu mai poată fi atribuite unei anume persoane vizate fără a se utiliza informaţii suplimentare, cu condiţia ca aceste informaţii suplimentare să fie stocate separat şi să facă obiectul unor măsuri de natură tehnică şi organizatorică care să asigure neatribuirea respectivelor date cu caracter personal unei persoane fizice identificate sau identificabile;
- “persoană împuternicită de operator” înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenţia sau alt organism care prelucrează datele cu caracter personal în numele operatorului;
- “parte terţă” înseamnă o persoană fizică sau juridică, autoritate publică, agenţie sau organism altul decât persoana vizată, operatorul, persoana împuternicită de operator şi persoanele care, sub directa autoritate a operatorului sau a persoanei împuternicite de operator, sunt autorizate să prelucreze date cu caracter personal;
- “consimţământ” al persoanei vizate înseamnă orice manifestare de voinţă liberă, specifică, informată şi lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declaraţie sau printr-o acţiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate;
- sistem video – sistem de transmitere şi de înregistrare a imaginii.
- identificare vizuală online – procesul de recunoaştere unică prin sistem video a persoanei vizate (persoanei fizice titular sau reprezentant desemnat/împuternicit al persoanelor fizice, juridice sau entităţii fără personalitate juridică) în baza documentelor transmise şi/sau informaţiilor comunicate de persoana fizică, reprezentantul legal, împuternicitul sau reprezentantul desemnat pe baza acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului nr. 2016/679.”
Scopurile în care sunt prelucrate datele cu caracter personal, precum și temeiul juridic al prelucrării
PFA Sanislav Aurelia prelucrează datele dumneavoastră personale în conformitate cu prevederile GDPR, în calitate de operator pentru urmatoarele scopuri:
- Pentru vânzarea produselor și serviciilor PFA Sanislav Aurelia, precum și pentru demersurile anterioare (solicitări oferte, informatii) vânzării. Astfel, temeiul juridic folosit in principal, este Art. 6 (1) b GDPR executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract. In acest caz, persoana vizata este obligată să furnizeze datele cu caracter personal (date cuprinse în cartea de identitate a persoanei vizate și act de proprietate imobil, date proprietari, număr de telefon, adresă de email, date studii sau/și calificare, stare civilă, etc.) necesare realizari obligatiilor contractuale ale partilor. Refuzul persoanei vizate de a furniza datele cu caracter personal necesare pentru indeplinirea de catre PFA Sanislav Aurelia a obligatiilor contractuale, are ca consecinta imposibilitatea îndeplinirii de catre PFA Sanislav Aurelia a obligatiilor asumate prin contract.
- Pentru întocmirea documentelor contabile – pentru indeplinirea unor obligatii contabile, fiscale si juridice (nume, adresă de sediu/domiciliu și email și telefon) prelucrarea se face in temeiul Art. 6 (1) c GDPR în vederea îndeplinirii unei obligații legale care îi revine operatorului;
- Pentru folosirea ca mijloace de proba in eventualitate unor reclamatii. Aici in baza temeiului nostru legitim, Art. 6 (1) f) GDPR, de a ne apara impotriva diverselor reclamatii sau plangeri ale persoanelor vizate, putem transfera catre autoritatile publice datele cu caracter personal. Pentru constatarea sau revendicarea unor drepturi în instanță cand sunt lezate interesele PFA Sanislav Aurelia, reprezentatantilor sau a salariatilor PFA Sanislav Aurelia (date cuprinse în cartea de identitate a persoanei vizate, număr de telefon, adresă de email, etc.)
- Pentru marketing. Vrem să vă ținem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care vă interesează. În acest sens, vă putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii. Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților dvs. și că deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă afectează similar într-o măsură semnificativă. Ne întemeiem comunicările de marketing folosind temeiul Art. 6 (1) a) GDPR consimțământul dvs. prealabil. Vă puteți răzgândi și retrage consimțământul în orice moment, prin contactarea PFA Sanislav Aurelia folosind adresa de email: contact@global-consulting.ro. NU prelucrăm date cu caracter personal pentru a trimite, prin intermediul motoarelor de căutare, mesaje publicitare bazate pe comportamentul on-line al utilizatorilor.
- De protecție și securitate site. Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații (adrese IP, ID echipament, adresă email, etc.) pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială în baza temeiului nostru legitim, Art. 6 (1) f) GDPR. Acestea pot include:
- Măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor platformei PFA Sanislav Aurelia față de atacuri cibernetice:
- Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;
- Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.
- De analiză comportament vizitatori site. În baza temeiului nostru legitim, Art. 6 (1) f) GDPR vom păstra și evalua informații cu privire la vizitele dumneavoastră recente pe site-ul nostru, precum și la modul în care vă deplasați printre diferitele secțiuni ale site-ului nostru în scopuri de analiză, pentru a înțelege modul în care oamenii utilizează site-ul nostru, astfel încât să îl putem face mai intuitiv. Datele colectate în acest fel sunt pseudonimizate folosind măsuri tehnologice. Prin urmare, nu este posibilă asocierea datelor cu persoana dvs. Datele nu vor fi stocate împreună cu alte date personale referitoare la dvs.
Categoriile de date cu caracter personal prelucrate
Datele cu caracter personal pe care le prelucrăm pentru scopurile enumerate mai sus, pot include:
Numele şi prenumele dumneavoastră sau inițiale părinți, cod numeric personal, starea civilă, adresa poştală, cetățenia, serie şi număr act identitate, numărul de telefon şi adresa de e-mail.
Informaţii pe care le colectam când navigaţi pe site-ul nostru, inclusiv adrese IP, cookie-uri sau tehnologii similare, detaliate la politica de cookie.
Pentru securitatea şi administrarea site global-consulting.ro, putem colecta informaţii statistice cu privire la echipamentele, acţiunile şi tiparele de navigare ale utilizatorilor site-ului nostru. Aceste informaţii derivă din vizita şi navigarea dumneavoastră pe Site. Informaţiile pot include, de exemplu:
trafic, date privind jurnale şi alte date de comunicare;
adrese IP;
informaţii cu privire la resursele pe care le accesaţi;
informaţii cu privire la computerul şi conexiunea dumneavoastră la internet (de exemplu, inclusiv adresa dumneavoastră IP, sistemul de operare şi tipul de browser), pentru securitatea şi administrarea sistemului;
Nu prelucram date personale speciale care dezvăluie originea rasială sau etnică, opiniile politice sau convingerile filozofice, ori apartenența la sindicate a angajaţilor săi și nici date genetice, biometrice sau privind sănătatea, date privind viața sexuală sau orientarea sexuală ale unei persoane fizice ori date referitoare la condamnări penale sau săvârşirea de infracţiuni.
ACTUALIZAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
În cazul în care oricare dintre datele cu caracter personal trebuie actualizate (ex dacă vă schimbaţi prenumele, numele său adresa de e-mail) sau dacă doriţi să anulaţi orice fel de cerere către noi, sau dacă luaţi cunoştinţă de faptul că deţinem orice date cu caracter personal incorecte cu privire la dumneavoastră, vă rugăm să ne anunţaţi prin comunicarea unui e-mail (contact@global-consulting.ro) la PFA Sanislav Aurelia. Nu vom fi răspunzători pentru nici o pierdere decurgând din Date cu Caracter Personal incorecte, neautentice, insuficiente sau incomplete pe care ni le furnizaţi.
În acelaşi timp, vom lua măsuri juste pentru actualizarea periodică a registrelor noastre cu privire la datele dumneavoastră cu caracter personal, dar nu vom fi răspunzători pentru nicio modificare neprevăzută a datelor dumneavoastră cu caracter personal.
Politica privind Cookie-urile (UE)
Această Politică cookie-uri a fost actualizată ultima dată pe 18 decembrie 2024 și se aplică cetățenilor și rezidenților permanenți din Spațiul Economic European și Elveția.
- Introducere
Site-ul nostru, https://global-consulting.ro (numit în continuare „site-ul”), folosește cookie-uri și alte tehnologii similare (pentru comoditate, toate tehnologiile sunt numite în continuare „cookie-uri”). Cookie-urile sunt plasate și de terții cu care colaborăm. În documentul de mai jos te informăm despre modul cum folosim cookie-uri pe site-ul nostru.
- Ce sunt cookie-urile?
Un cookie este un fișier simplu, de mici dimensiuni, care este trimis împreună cu paginile acestui site web și stocat de navigatorul tău pe hard diskul computerului sau al altui dispozitiv. Informațiile stocate acolo pot fi trimise înapoi către serverele noastre sau serverele terților relevanți, în timpul unei vizite ulterioare.
- Ce sunt scripturile?
Un script este un fragment de cod (de program), utilizat pentru ca site-ul nostru să funcționeze corect și interactiv. Acest cod este executat pe serverul nostru sau pe dispozitivul tău.
- Ce este un web beacon?
Un „web beacon” (sau un „pixel tag”, adică o etichetă-pixel) este un mic fragment invizibil de text, sau o imagine, care este plasată pe un site web pentru a monitoriza traficul. Pentru realizarea monitorizării traficului, web beacons pot stoca diverse date despre tine.
- Cookie-uri
5.1 Cookie-uri tehnice sau funcționale
Unele cookie-uri se asigură că anumite părți ale site-ului funcționează corect și că preferințele tale de utilizator rămân cunoscute. Prin plasarea cookie-urilor funcționale, îți este mai ușor să vizitezi site-ul nostru. În acest fel, nu trebuie să introduci în mod repetat aceleași informații atunci când vizitezi site-ul nostru și, de exemplu, articolele rămân în coșul de cumpărături până când plătești. Putem plasa aceste cookie-uri fără consimțământul tău.
5.2 Cookie-uri statistice
Folosim cookie-uri statistice pentru a optimiza experiența de utilizare a site-ului pentru utilizatorii noștri. Cu aceste cookie-uri statistice obținem informații despre utilizarea site-ului nostru. Îți cerem permisiunea de a plasa cookie-uri statistice.
5.3 Cookie-uri pentru marketing/urmărire
Cookie-urile de marketing/urmărire sunt cookie-uri (sau orice altă formă de stocare locală), utilizate în crearea profilurilor de utilizator, pentru a afișa publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe acest site ori pe mai multe site-uri, în scopuri de marketing similare.
5.4 Media socială
Pe site-ul nostru web, am inclus conținut de la Facebook pentru a promova pagini web (de exemplu, „like”, „pin”) sau a le distribui (de exemplu, „tweet”) pe rețele sociale precum Facebook. Acest conținut este încorporat cu cod derivat din Facebook și plasează cookie-uri. Acest conținut poate stoca și procesa anumite informații pentru publicitate personalizată.
Te rugăm să citești declarația de confidențialitate a acestor rețele sociale (care se pot modifica în mod regulat) pentru a afla ce fac cu datele tale (personale) pe care le procesează folosind aceste cookie-uri. Datele preluate sunt anonimizate pe cât de mult posibil. Facebook se află în Statele Unite.
- Cookie-uri plasate
Tawk
Funcțional
Consent to service tawk
OptinMonster
Marketing
Consent to service optinmonster
Tidio Live Chat
Funcțional
Consent to service tidio-live-chat
Google Ads
Statistici, Marketing
Consent to service google-ads
Complianz
Funcțional
Consent to service complianz
Marketing, Funcțional
Consent to service facebook
WPForms
Preferințe
Consent to service wpforms
Avada Privacy Bar
Funcțional
Consent to service avada-privacy-bar
Google Analytics
Statistici
Consent to service google-analytics
WordPress
Funcțional
Consent to service wordpress
Burst Statistics
Statistici (anonim)
Consent to service burst-statistics
Google Fonts
Marketing
Consent to service google-fonts
YouTube
Marketing
Consent to service youtube
Google reCAPTCHA
Marketing
Consent to service google-recaptcha
Google Adsense
Marketing
Consent to service google-adsense
Google Maps
Scop în curs de investigare
Consent to service google-maps
Active Campaign
Marketing
Consent to service active-campaign
Zendesk
Scop în curs de investigare
Consent to service zendesk
Diverse
Scop în curs de investigare
Consent to service diverse
- Consimțământ
Când vizitezi pentru prima dată site-ul nostru, îți vom arăta o fereastră pop-up cu o explicație despre cookie-uri. Apăsând pe Salvează preferințele, îți exprimi consimțământul pentru utilizarea de către noi a categoriilor de cookie-uri și module selectate în pop-up, conform descrierii din această Politică privind cookie-urlie. Poți bloca folosirea cookie-urilor din navigatorul pe care îl folosești, dar te rugăm să ții cont de faptul că în acest caz e posibil ca site-ul nostru să nu mai funcționeze corespunzător.
7.1 Administrează setările pentru consimțământ
Funcționale
Funcționale
Mereu activ
Preferințe
Preferințe
Statistici
Statistici
Marketing
Marketing
- Activarea/dezactivarea și ștergerea cookie-urilor
Poți utiliza navigatorul tău de internet pentru a șterge automat sau manual cookie-urile. De asemenea, poți specifica faptul că anumite cookie-uri nu pot fi plasate. O altă opțiune este să modifici setările navigatorului de internet, astfel încât să primești un mesaj de fiecare dată când este plasat un fișier cookie. Pentru mai multe informații despre aceste opțiuni, te rugăm să consulți instrucțiunile din secțiunea Ajutor a navigatorului tău.
Te rog să reții că site-ul nostru s-ar putea să nu funcționeze corect dacă sunt dezactivate toate cookie-urile. Dacă ștergi cookie-urile din navigatorul tău, ele vor fi plasate din nou după ce îți dai consimțământul când vizitezi din nou site-ul nostru.
- Drepturile tale asupra datelor cu caracter personal
Ai următoarele drepturi asupra datelor cu caracter personal:
- Ai dreptul să știi de ce sunt necesare datele tale cu caracter personal, ce vom face cu ele și cât timp vor fi păstrate.
- Dreptul de acces: ai dreptul de a-ți accesa datele cu caracter personal pe care le-am colectat.
- Dreptul la rectificare: ai dreptul de a completa, corecta, șterge sau bloca datele tale cu caracter personal oricând vrei.
- Dacă ne dai consimțământul să-ți prelucrăm datele, ai dreptul de a revoca consimțământul și să ceri ștergerea tuturor datele cu caracter personal.
- Dreptul de a-ți transfera datele: ai dreptul să ceri toate datele tale cu caracter personal de la operator și să le transferi în întregime la un alt operator.
- Dreptul de a obiecta: te poți opune prelucrării datelor tale. Respectăm acest lucru, cu excepția cazului în care există motive justificate pentru prelucrare.
Pentru exercitarea acestor drepturi, te rugăm să ne contactezi. Te rugăm să folosești detaliile de contact din partea de jos a acestei Politici privind cookie-urile. Dacă ai o reclamație cu privire la modul în care gestionăm datele tale, am dori să ne comunici acest lucru, dar ai și dreptul de a depune o reclamație la autoritatea de supraveghere (Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal).
- Date de contact
Pentru întrebări și/sau comentarii în legătură cu Politica noastră privind cookie-urile și această declarație, te rog contactează-ne folosind următoarele informații de contact:
PFA Sanislav Aurelia
Bucuresti, sector 1, str.Nicolae Cucu Starostescu nr.10, AP.5
România
Site web: global-consulting.ro
Email: contact@global-consulting.ro